Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2014 11:01 - нека ти кажа
Автор: kisskissme Категория: Поезия   
Прочетен: 813 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Любовта казват е танц за двама-в нашата друг освен мене няма.
Аз танцувам ти ме гледаш такава е любовта ни.
Животът казват бил за двама-в моя тебе писано е да те няма.
Ти ще живееш-аз отстрани ще гледам.
Такъв е животът ми.
В скръбта трябвало да бъдат двама ,но в моята съм сама.Ако изпиташ мъка ела забрави правилата .На мен скръбта ми е отдавна позната.


Тагове:   любов ли е това,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. deathmetalverses - Здравей, приятелко!
06.11.2014 20:15
Силно е, личи си, че е дълбоко преживяно чувство; Но чувствата почти винаги много трудно се обличат в подходящи рими... Например, ако имаш къдрава и буйна коса, и отидеш на фризьор, за да ти изправят косата... И на поетите трудът е донякъде подобен на това... Може би по-скоро ТЕ се опитват да "СРЕШАТ" (да подредят) МИСЛИТЕ СИ И ЧУВСТВАТА СИ с различни видове гребени или четки за коса... Е, тук не всички блогери, които пишат поезия, са професинални поети, и пишат за удоволствие... Но всички обичат да се надуват, че нямали време да прочетат онова, на което държиш да споделиш, за да бъде оценено... По-скоро ще ти чукнат глас, но все ще се оправдават, че "нямат време"; Пък цял ден висат на компютрите си и плетат интриги... Няма да казвам имена, че да не ме намразят, но вече 4 години съм тук съм се нагледал на вякакви дивотии - така че не се изненадвай на нищо! Продължавай да пишеш КАКВОТО ТИ Е НА КЕФ! БЛОГЪТ е за да се забавляваш! И като говорим за явлението "БЛОГУВАНЕ", то е като ЛОВУВАНЕ или ПЛУВАНЕ, ха-ха-ха, нещо като пристрастяване към "лечебна, вълшебна, магична диета" за отслабване... Да, реално ОТСЛАБВАШ, но умствено, а не ТЯЛОМ... Та за първия БЛОГЕР, живял някога по света, във времената преди компютрите и интернет, е призната живялата през 11 век придворна дама СЕЙ ШОНАГОН във феодална Япония, авторката на "ДЪ ПИЛОУ БУК" - или "ЗАПИСКИ ПОД ВЪЗГЛАВКАТА"; Нейните "Записки" са преиздавани поне 30 пъти на всеки 100 години, а тя се прославя като една от аристократките с голям принос в създаването на ЯПОНСКОТО СРИЧКОВО ПИСМО... Приятна вечер! Здравко Спасов
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930